ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

جک های توپ

 ازغضنفر می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون

یارو پول نداشته دماغشو عمل کنه، با دست دماغشو میگیره بالا بهش تافت میزنه!!...
  

یارو میره طوطی سخنگو بخره ، فروشنده بهش یه جغد میندازه 
بعد از یه مدت دوستای یارو بهش می گن : یاد گرفته حرف بزنه یا نه ؟
یارو می گه : هنوز نه ، ولی خیلی توجه می کنه !

متلک های بسیجی : روزه هاتونو بگیرم جیگر؟ وقت داری واست دعا کنم؟ حیف که روزم و گرنه جیگرتو میخوردم خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون

 

 به ترکه می گن با آجر جمله بساز.
می گه بیلاخ ما با آجر خونه می سازیم

اصفهانیه چشماش ضعیف بوده عینک میزده.میخواد روزنامه بخونه هی عینکشو میزده یک
کمی میخونده دوباره میذاشته تو جیبش دوباره میزده یه خورده میخونه و همینطور
دوستش میگه: خوب، چرا عینکتو نمیزنی یکدفعه همشو بخونی؟
اصفهانیه میگه: آخه اونایی که درشت نوشته بدون عینک میتونم بخونم، عینک نمیزنم
که شیشه اش مصرف نشه 

 

بچه یه اصفهانی شکم درد میگیره, میبرنش بیمارستان دکتره بعد از عمل از اتاق عمل
میاد بیرون .میگه الحمدلله عمل با موفقیت انجام شد و ما این سکه 5 ریالی رو از
شکم بچه در اوردیم. اصفهانیه میره جلو میگه آقای دکتر اول 5 ریال ما رو بدین تا
حسابمون با هم قاطی نشه 

 

از غضنفر می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان کردم….. پیاده خیلی راهه

 

غضنفر رفت تعلیم رانندگی رفیقش پرسید چطور بود ؟ گفت : خوب بود ولی مربیه خیلی مذهبی بود . هر طرف من می پیچیدم می گفت یا امام رضا یا ابوالفضل

 

غضنفر میره ماشینشو بیمه کنه، آقاهه بهش میگه ایشااله هیچوقت از بیمه‌تون استفاده نکنید، غضنفر هم میگه ایشااله تو هم از این پوله خیر نبینی

 

ترکه روزه می گیره 5 دقیقه مونده به اذان روزشو میشکنه می گن چرا اینکارو کردی ؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

 

 

 

غضنفر بعد از عملیات داشته شهدا رو جمع و توی پلاستیک می کرده بین شهدا یه زخمی بوده که به زحمت میگه من زخمی هستم شهید نشدم ترکه میگه بیا برو توی پلاستیک شهید شدی بدبخت داغی نمیفهمی

 

یه صندلی بوده که هرکس روش میشسته و دروغ میگفته بادکنک بالای سرش میترکیده اصفهانیه میشینه میگه مافکر میکنیم آدمای ولخرجی هستیم بادکنک میترکه رشتیه میشینه میگه ما فکر میکنیم که آدمای با غیرتی هستیم بادکنک میترکهغضنفر میشینه میگه ما فکر میکنیم… بادکنک میترکه 

 

ترکه سوار تاکسی میشه زنشو می نشونه صندلی جلو که راننده تو آیینه نبینش. 

به یه ترکه می گن سزارین یعنی چی؟

می گه:بچه به شرط چاقو.

 

هر وقت تنها بودی نگوز.چون هیچ وقت تنها نیستی......همراه اول.
  

 

غضنفر داشته از تو جزیره آدم‌خورا رد میشده،‌ یهو میبینه آدم خورا محاصرش کردن.  با حال زار میگه: ای خدا بدبخت شدم!‌ یهو یک صدایی از آسمون میاد: نترس بندة من، بدبخت نشدی! اون سنگ رو از جلوی پات بردار بکوب به سر رئیس قبیله. غضنفر خوشحال میشه،‌ سنگ رو میکوبه تو کلة ‌رئیس قبیله. رئیسِ قبیله جابه‌جا میمیره، باقی افراد قبیله شاکی میشن، نیزه به دست، شروع می‌کنن دویدن طرف غضنفر! یهو یک صدایی از آسمون میاد: خوب بنده من، حالا دیگه بدبخت شدی
 

 طرف داشته با خره فوتبال بازی میکرده.بهش میگن چرا با خر بازی میکنی؟ میگه همچینم خر نیست. ۳ به ۱ جلوئه!
 

یه روز یه دیوونه داشته با خودش میخندیده بهش میگن چرا داری میخندی میگه یه جک به خودم گفتم خیلی باحال بود تا حالا نشنیده بودم. 

 

 یه روز دوتا سرباز توی جبهه داشتن می جنگیدن در حین عملیات یکیشون تیر میخوره در همون حالت درد و خونریزی شدید به دوستش میگه اگه یه خواهش ازت بکنم انجام میدی ... دوستش میگه حتما .... میگه منو حلال کن ... اونم کاردشو میکشه بیرون سر دوستشو بیخ تا بیخ میبره 4.gif 

 

 

از یه ترکه می پرسن که برای بستن یک لامپ به چند نفر ترک احتیاج داری؟ می گه 3 نفر می گن چرا 3 نفر ؟ میگه: یه نفر میره بالا نردبون لامپ رو بگیره .. دو نفر هم از پایین، نردبون رو بچرخوونند

 

دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن :
 ‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن!
 گروه دوم دخترائی هستند که اشک پسرا رو در میارن!
 گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن!
 گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار‌آرزوی مرگ کنن!
 گروه 5 دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن 

 

لره موقع مرگش بچه هاشو جمع میکنه بهشون یه چوب میده میگه بشکنید میشکنن. بعد یه دسته چوب میده میگه بشکنید میشکنن . بعد یه دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن . بعد 10 تا دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن. مفتول میده میشکنن . تیر اهن 18 میده میشکنن . میگه  لر بازی در نیارین میخوام نصیحتتون کنم
  

ترکه میمیره می ره اون دنیا ازش می پرسن امام اول میگه از فرصت پرسش استفاده میکنم

 

 

از یکی میپرسن میدونی ترمز abs چیه ؟!!!

میگه در پیچ ها و و سرعت های بالا کار حضرت ابوالفضل رو انجام میده

  

لره دست میندازه گردن دوست دخترش نمیدونسته چی بگه ، میگه می خوای گردنتو بشکونم؟ 

 
مردان خوب، زشت هستند.

▪ مردان خوش قیافه، خوب نیستند.

▪ مردان خوب و خوش قیافه به جنس موافق تمایل دارند.

▪ مردان خوب، خوش قیافه و علاقمند به جنس مخالف، متاهل هستند.

▪ مردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی خوبند، پولدار نیستند.

▪ مـردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی پولدار و خوبند، تصور می کنـنـد مـا بـه دنبال مال آنها هستیم.

▪ مردان خوش قیافه و بی پول، بدنبال پول ما هستند.

▪ مردان خـوش قـیافه، که آنچنان خوب نیستند و تا حدی به جنس مخالف علاقمندند، تصور نمیکنند که ما به اندازه کافی زیبا هستیم.

▪ مردانی که تصور می کـنـنـد مـا زیـبـا هستـیم، به جنس مخالف علاقمندند، تا حدی خوش قیافه و پولدار هستند، آدمهایی ترسو و بزدل میباشند.

▪ مردانی که تا حدی خوش قیافه هستند، تاحـدی خـوب هستند، مقداری پول دارند و سپاسگزار خدا هستند، به جنس مخالف علاقمندند، خجالتی هسـتند، و هرگز اولین قدم را برنمی دارند ( برای آشنایی پیش قدم نمی شوند).

▪ مردانی که هرگز قدم اول را برنمیرارند، زمانی که ما پیشقدم می شـویم، اتوماتیک وار علاقه را در ما از بین میبرند

نظرات 3 + ارسال نظر
mahiar چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

اجادسا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام مهری خانوم خوبید خیلی خیلی باهال و با مزه بود دستتون درد نکنه کلی خندیدیم بعضی هاشو نشنیده بودم
ای کاش البته یه نظر تیکه تیکهش می کردی تو چند آپ می ذاشتی اینطوری بیننده تشنه میشه البته ببخشید فوزولی کردم
بازم میگم مرسی
موفق و سبز باشی
راستی منم اپم وقت کردی یه سر بزن منتظرتم

سلام ممنون
بازم سعی میکنم مطلب بذارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

کلی خندیدم.دستت درد نکنه...
غضنفر که پاش لنگ میزده از سفر با کشتی بر میگرده تو راه دوستشو میبینه...دوستش میگه راستی تو سفر باکشتی حالت بد نشد؟ چطور بود؟ میگه حالم بد نشد ولی تا به مقصد برسم مردمو زنده شدم. دوستش میپرسه چرا؟ میگه چون تا اینجا برسم هر چند دقیقه یه بارناخدا میگفت لنگرو بندازید تو آب...
با یه طنز به روزم.

خواهش میکنم
ممنون حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد