ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

سلام دوستان

مدت زیادی هست که نتونستم وبلاگم را به روز کنم

راستش من دیسک کمر دارم و این اواخر خیلی اذیت شدم خیلی رفتم دکتر و سرم با قرص و فیزیوتراپی گرم بود

متاسفانه هنوزم درد زیادی تحمل میکنم

به همه مراجعه کردم هر دکتری که گفتن خوبه و با یه عالمه مسکن مواجه شدم بجز دکتر جعفری کایروپراکتیک که با برخورد بدش و توهین آمیزش حتی دیگه حاضر نیستم پام را تو مطب اش بذارم

باورتون نمیشه

امیدوار این سری از فیزیوتراپی کمکم کنه

و بتونم بازم در خدمت دوستای گلم باشم

بدرود

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

137037036733130735630663سلام
با مطلب جدید آپم بیا
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد