ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

روز معلم مبارک

معلم اظیظم عذ اینکه به من خاندن و نوشطن

یاد دادی از شما ثپاص قظارم  

 

وزیر اموزش و پرورش اعلام کرد معلمینی که چون شمع می سوزند تا پایان سال 8۸ گازسوز خواهند شد

یادمه روز معلم در روی تخته سیاه کلاس نوشته بود:
معلم مانند شمعی است که می سوزد و دود میکنه

 

تو ستاره پردازی ستاره هارا نقش میبندی جلا میدهی و در آسمان زندگی رها میکنی و من ستاره ی کم سوی دست نشانده ی تو ام ای معلم مرا روشن ترین ستاره ی عالم کن

دیروز میگفتم :
مشقهایم را خط بزن ... مرا مزن
روی تخته خط بکش ... گوشم را مکش
مهر را در دلم جاری بکن ... جریمه مکن
هر چه تکلیف میخواهی بگیر ... امتحان سخت مگیر
اما کنون :
مرا بزن ... گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان 

 

ودر آخر اسب و الاق و لک لک روز معلم مبارک !!!

 

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم

استاد عزیزم روزت مبارک  . . .

 

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم

جاری است ، روزت مبارک . . .

 

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .

 

 

مخصوص دبیر شیمی !

مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری

زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان

موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد

خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !

 

۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم  که به من درس صبر و وفاداری آموخت . و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .

 

 

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .

 

همه قبیله من عالمان دین بودند مرا معلم عشق تو شاعری آموخت

روزت مبارک معلم عزیز . . .

 

 

 

سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .

 

 

 

معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم . . .

روزت مبارک . . .

 

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم

هر روزت مبارک . . .

 

  

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است 

همه کار معلم کار عشق است 

 

 



وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه؟ گفتم: یه بخشه ، اما وقتی تو رو دیدم فهمیدم عشق سه بخشه 1-عطش دیدن تو2- شوق با تو بودن 3-اندوه بی تو بودن.

>-->-o
می دونی این چیه؟ این منم که از دوری معلمم مردم!

نظرات 1 + ارسال نظر
دریاسالار یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

با سلام

این یکی از همشون باهالتر بود . . .

>-->-o
می دونی این چیه؟ این منم که از دوری معلمم مردم!


موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد