ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

من جک دوست دارم

غرض فقط خندیدنه 

اقاهه با خودکار میرفته حموم بهش می گن خودکارو چرا با خودت تو حموم میبری؟؟ 

میگه آخه هرجا را میشورم علامت میزنم 

 

آقاهه میره دستشوئی زنونه میگیرنش میگن : مگه کوری نمیبینی زنونست؟ ...

میگه من چکار کنم اینجا نوشته: زنا،نه!  اونطرف هم نوشته: مردا،نه 

 

 

به یکی می گن برو با اره برقی 1000تا درخت بکن می ره 996 تا می کنه خسته می شه می شینه .می گن چرا نشستی؟روشنش کن 4تا دیگه هم بکن .می گه : ا مگه روشنم می شه؟ 

 

 

یه تیکه آهن محکم روی پای یه اصفهانی میفته داد میزنه میگه آااااااااااااخ کفشم  

 

به رشتیه می گن تاحالا زنت رو بوس کردی ؟ می گه : ای.......دهنیه

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی حسینی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://karaji.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنون که سر زدی

الهه شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام.......خیلی وبلاگت قشنگه.......مطالب خوبیم داره....استفاده می کنم.......مرسی که در جریان گذاشتیم عزیزم.......دوست دارم

سلام خواهش میکنم از لطفتون ممنون

کلاس دوست داشتنی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com

سلام
عید ربیع مبارکتون
جوک هاتون بامزه بود .
متشکرم .

عید شما هم مبارک
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد